ویژگی‌های سرویس مدرسه‌ی خوب از نگاه والدین
مفیدستان
گلچین مطالب مفید اینترنتی

بهترین کیف پول سرد ارز دیجیتال کدام است؟ ویژگی‌های سرویس مدرسه‌ی خوب از نگاه والدین


ویژگی‌های سرویس مدرسه‌ی خوب از نگاه والدین

«مدرسه خودش سرویس داره یا باید خودمون بگیریم؟»، «من فقط سرویس برگشت میخوام بگیرم! امکانش هست؟»، «نمیخوام بچه‌ام صبح خیلی زود بیدار شه»، «راننده‌هاتون قابل اعتماد هستن؟»، «من فقط راننده خانم میخوام!»، «هزینه سرویس خیلی زیاده!» و...

این جمله‌ها و هزاران سوال دیگر، مواردی است که ذهن والدین را مشغول کرده. هرساله با بازگشایی مدارس و پس از ثبت‌نام در مدرسه، والدین به دنبال بهترین و امن‌ترین راه برای رفت‌و‌آمد فرزندشان به مدرسه هستند.

اما یک سرویس مدرسه‌ی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ والدین چه انتظاراتی از راننده سرویس دارند؟ کم‌هزینه‌ترین راه برای حمل‌و‌نقل دانش‌آموزان کدام است؟

ویژگی‌های سرویس مدرسه‌ی خوب از نظر والدین

همه این‌ها مواردی است که در این مطلب به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

والدین چه انتظاراتی از سرویس مدرسه دارند؟

راننده قابل اعتماد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سرویس مدرسه‌‌ی خوب، قابل اعتماد بودن آن است. فرزند شما قرار است بخشی از روز را کنار فردی غریبه باشد. در مسیر رفت‌و‌آمد هزاران مشکل کوچک و بزرگ ممکن است پیش بیاید و شما باید بتوانید با خیال راحت فرزندتان را به شخصی امین و مورد اعتماد بسپارید.

در جهت ایجاد فضای اعتماد، رانندگان مک ملزم به دریافت برچسب سرویس مدارس از مراجع قانونی هستند و این به معنای دارا بودن گواهی عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه رانندگان مک است.

وقت‌شناسی

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم سرویس مدرسه، به موقع رساندن دانش‌آموزان است. برخی از والدین از عدم تعهد رانندگان و وقت‌نشناسی آنان شکایت دارند. یک راننده‌ی خوب باید هر روز رأس ساعت مشخصی دانش‌آموزان را از جلوی درب منزل سوار کرده و به مدرسه برساند و همینطور به محض تعطیلی مدرسه، دانش‌آموزان را به خانه ببرد.

اپلیکیشن MEC برای والدین امکانی فراهم کرده است تا بتوانند به صورت آنلاین موقعیت سرویس مدرسه فرزندشان را رصد کرده و از زمان رسیدن دانش‌آموز به مدرسه آگاهی پیدا کنند. برخی از والدین شاغل همیشه پس از تعطیل شدن مدرسه نگران به موقع‌رسیدن فرزندشان به خانه هستند که با وجود امکان رصد آنلاین سرویس مدرسه، این نگرانی‌ها دیگر معنی ندارد.

شناخت رانندگان سایر مسیرها

استفاده از رانندگان سرویس مدارس در ساعات عادی ( غیر از زمان تعطیلی مدارس) در بخش درخواست دربستی امکان پذیر است. این به معنای همان تاکسی آنلاین و استفاده از راننده مطمئن، قیمت منصفانه، تنوع در خدمات و نوع خودرو است. انتخاب اتوبوس، مینی بوس ، ون و خودروی سواری بخشی از خدمات درخواست دربستی در اپلیکیشن مک است.

راننده‌ی خانم برای دانش‌آموزان دختر

معمولا والدین دانش‌آموزان دختر، نگرانی بیشتری در مورد موارد ذکر شده دارند، به همین دلیل برایشان مهم است که دخترشان با راننده‌ی متعهد خانم به مدرسه برده شود. در اپلیکیشن MEC این امکان با هماهنگی والدین گرامی و اپراتور شرکت امکان‌پذیر است.

ویژگی‌های سرویس مدرسه‌ی خوب از نظر والدین

در دسترس بودن راننده و ارتباط با والدین

والدین به راحتی می‌توانند از طریق تماس تلفنی یا پیامک با راننده سرویس در تماس باشند. در اپلیکیشن MEC سیستم به صورت خودکار در فاصله ۵۰۰ متری از محل منزل دانش‌آموز، یک پیامک به ولی می‌فرستد با این مفهوم که راننده در نزدیکی منزل شماست و در فاصله ۱۰۰ متری پیامکی مجدد می‌فرستد تا ولی از رسیدن راننده به محل انتظار مطلع شود.  همینطور در هنگام رسیدن به مدرسه و بازگشت از مدرسه پیامک‌های مجزایی برای ولی یا والدین فرستاده می‌شود و در صورت غیبت دانش‌آموز راننده می‌تواند با اعلام ثبت غیبت پیامکی به اولیاء بفرستد تا ایشان را از عدم حضور فرزندشان در سرویس مدرسه مطلع کند.

راننده شخصی

اپلیکیشن MEC برای والدینی که می‌خواهند فرزندشان با سرویس شخصی به مدرسه برود هم فکری کرده است. مزیت راننده شخصی این است که شما می‌توانید با هماهنگ کردن با راننده، زمان رفت‌وآمد فرزندتان را خودتان مشخص کنید. البته با هزینه مناسب‌تر و اطمینان بیشتر از آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی.

پاکیزگی و ظاهر مناسب خودرو

والدین می‌توانند از طریق فرزندان از پاکیزگی و راحتی خودروی سرویس آگاه شوند و در اپلیکیشن MEC به این ویژگی‌ها امتیاز دهند تا در صورت پایین بودن امتیاز مربوط به هر سرویس، در جهت رفع مشکل آن اقدام شود.

بیمه

همه رانندگان و خودرو‌های سرویس مدارس در اپلیکیشن MEC بیمه هستند و اگر خدایی نکرده اتفاقی هنگام ایاب و ذهاب دانش‌آموزان بیفتد، به راحتی قابل پیگیری و جبران است و نیازی نیست که والدین با افرادی مثل مدیر مدرسه و پیمانکار روبه‌رو شده و دچار تنش شوند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:











تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مفیدستان مي باشد.