موز هوشمند هم تولید شد
مفیدستان
گلچین مطالب مفید اینترنتی

بهترین کیف پول سرد ارز دیجیتال کدام است؟ ویژگی‌های سرویس مدرسه‌ی خوب از نگاه والدین


موز هوشمند هم تولید شد
موز هوشمند هم تولید شد
شرکت ژاپنی Dole که بزرگترین صادرکننده میوه و سبزی در جهان است این موز هوشمند را به عنوان اولین محصول پوشیدنی خوردنی تولید کرده است.
این موز هوشمند مجهز به GPS بوده و با چراغ‌های LED به شرکت کننده زمان و مسافت طی شده را نشان می‌دهد. این موز همچنین می‌تواند ضربان قلب فرد دونده را روی خود نشان دهد و در عین حال تشویق‌های مردم را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اطلاع دارنده آن برساند.

این موز هوشمند از طریق سیم به یک دستگاه جدا که دونده حمل می‌کند متصل می‌شود و البته در زمانی که فرد دونده از خط پایان گذشت به او پیغام می‌دهد که زمان خوردن موز رسیده است!

 

 

نحوه کار به این شکل است که ابتدا موز را خالی می‌کنند و و سنسور و چراغ‌های LED و و یک تکه موز را در داخل آن قرار می‌دهند.
شرکت Dole این محصول را نخستین خوردنی پوشیدنی نام گذاشته اما واقعیت این است که Dole اولین سازنده محصولات پوشیدنی خوردنی نیست. سازنده سس‌های کچاپ Kagome هم پیش از این یک ماشین گوجه فرنگی خوری پوشیدنی تولید کرده بود و یک کلیپ طنز هم از آن منتشر کرده بود. به هر حال به نظر می‌رسد بسیاری از شرکت‌ها با استفاده از فضای توجهی که  پیرامون محصولات پوشیدنی تکنولوژی وجود دارد به این سمت آمده‌اند به خصوص شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی.

 

منبع:https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/smart3-banana2-production.html


akhbar tecnolozh11]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:











تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مفیدستان مي باشد.