بهترین کیف پول سرد ارز دیجیتال کدام است؟
مفیدستان
گلچین مطالب مفید اینترنتی

بهترین کیف پول سرد ارز دیجیتال کدام است؟ ویژگی‌های سرویس مدرسه‌ی خوب از نگاه والدین


بهترین کیف پول سرد ارز دیجیتال کدام است؟

 

بهترین کیف پول سرد ارز دیجیتال کدام است؟

اگر تاکنون درباره دنیای ارز دیجیتال مطالعه کرده باشید، احتمالاً درباره جنگ بی‌پایان بین کیف پول داغ در مقابل کیف پول سرد شنیده‌اید. بحث در مورد اینکه کدام کیف پول برای ذخیره ارز دیجیتال شما بهتر است، به نظر می‌رسد بحثی است که هرگز تمام نمی‌شود.

در این راهنما، گروه سام اکسچنجر به شما در مورد کیف پول سرد می‌گوید چرا آن‌ها نسبت به کیف پول داغ ارجحیت دارند، جوانب مثبت و منفی آن‌ها، دامنه قیمت آن‌ها را نشان می‌دهد و لیستی از بهترین‌های کیف پول سرد موجود را ارائه می‌دهد.

کیف پول سرد چیست؟

اصطلاحات «کیف پول گرم» و «کیف پول سرد» برای تمایز کیف پول‌های ارز دیجیتال استفاده می‌شود. بااین‌وجود اشتباه نکنید، زیرا این دما نیست که این شرایط را از هم متمایز می‌کند. کیف پول‌های داغ، کیف پول‌های دیجیتالی رمزنگاری هستند، درحالی‌که کیف پول‌های سرد دستگاه‌های فیزیکی هستند که کریپتوهای داخل آن‌ها را ذخیره می‌کنند. انواع دیگری از کیف پول وجود دارد، اما گرم و سرد مشهورترین آن‌ها است.

کیف پول داغ چیست؟

کیف پول‌های داغ محبوب‌ترین این دو محسوب می‌شوند. چند دلیل وجود دارد و ما در این راهنما آن‌ها را مرور خواهیم کرد. ما سعی خواهیم کرد تا این نکته را اثبات کنیم که کیف پول سرد نسبت به مدل‌های گرم برتر هستند.

از زمان شروع سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین، کیف پول‌های ذخیره ارز دیجیتال تقریباً وجود داشته است. آن‌ها به دو شکل کیف پول آنلاین و رومیزی ارائه می‌شوند. کیف پول‌های موبایل نیز به‌عنوان دیجیتالی در نظر گرفته می‌شوند، اما به دلیل قابلیت‌های آن‌ها، احتمالاً می‌توانند به‌عنوان یک کیف پول ترکیبی طبقه‌بندی شوند.

 دو مزیت قدرتمند کیف پول دیجیتالی توانایی آن‌ها برای نگه‌داشتن ارزهای دیجیتالی و رایگان بودن آن‌هاست.

در بحث کیف پول گرم در مقابل کیف پول سرد، این نکته اغلب توسط طرفداران کیف پول دیجیتال مطرح می‌شود. وقتی یک ارز دیجیتال ایجاد شد و ICO در حال انجام است تا زمانی که مکانی برای ذخیره آن نداشته باشید، کاربردی نخواهد بود.

سازندگان ارز دیجیتال معمولاً افرادی هستند که کیف پول آن را نیز توسعه داده و ایجاد می‌کنند. انواع ارزهای دیجیتال بهتر و شناخته شده تر (مانند بیت کوین، اتریوم یا XRP) طیف گسترده‌ای از کیف پول‌های دیجیتالی را در اختیار شما قرار می‌دهند که هر یک ویژگی‌های مختلف و سفارشی‌سازی‌های شخصی را برای انتخاب دارند. ارزهای دیجیتال جدیدتر یا کمتر شناخته شده معمولاً یک کیف پول با عملکردهای اصلی تعیین شده مانند خرید، فروش و تجارت را فعال می‌کنند.

این یک نکته کلیدی در بحث کیف پول‌های داغ در مقابل کیف پول سرد است. بسیاری از افراد که تمایل به سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال متفاوت و کمتر شناخته شده دارند تا زمانی که کیف پول سرد در اختیار نداشته باشند، نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم این است که کیف پول‌های گرم معمولاً رایگان هستند. شما می‌توانید به‌سادگی یک مورد را پیدا کنید که متناسب با خواسته‌ها و نیازهای شما باشد. در آن ثبت‌نام کنید و به‌طور رایگان از آن استفاده کنید، اما در مقابل کیف پول سرد هزینه‌ای دارد که به‌نوبه خود محبوبیت آن‌ها را کاهش داده است. پیش‌بینی این آمار دشوار است که اگر هم کیف پول گرم و هم سرد رایگان می‌بود، اوضاع چگونه پیش می‌رفت اما این امکان‌پذیر نیست.

کیف پول سرد چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردم، کیف پول سرد به‌طور خاصی طراحی شده است که به‌عنوان ذخیره فیزیکی ارز دیجیتال کاربرد دارد. کیف پول سرد، دقیقاً مانند کیف پول گرم، جوانب مثبت و منفی خود را دارد، بنابراین اجازه دهید مزایا و معایب آن را بررسی کنیم.

یکی از بزرگ‌ترین مزایایی که کیف پول سرد ارائه می‌دهد این است که می‌توانید رمزهای خود را در کنار خود داشته باشید، هر کجا که بروید. این کیف پول‌ها معمولاً کوچک و جمع‌وجور هستند و این امکان را فراهم می‌آورد تا انتقال یا حمل آن‌ها به‌سادگی صورت گیرد.

با این حال، کیف پول سرد نسبت به همتایان گرم خود دارای اشکالاتی قابل‌توجهی است. اول از همه، کیف پول سرد قیمت بالایی دارد. یک قیمت معمولی برای یک کیف پول سرد حدود 100 دلار است، بسته به مقدار سکه‌های رمزپایه شما، این قیمت می‌تواند ارزان یا بسیار گران باشد.

اشکال بزرگ دیگر این است که کیف پول سرد دارای انواع بسیار محدود ارزهای دیجیتالی است که می‌تواند آن‌ها را ذخیره کند. صادقانه بگویم، بیشتر کیف پول‌های سرد موجود فقط قادر به ذخیره سکه‌های اصلی رمزپایه در بازار مانند Bitcoin، Ethereum، Dash و ... هستند. به همین دلیل علاوه بر گران بودن، این ویژگی نیز تمایل به استفاده از کیف پول سرد را نیز کمی کاهش می‌دهد.
بهترین کیف پول سرد کدام است؟

چرا کیف پول سرد نسبت به کیف پول داغ برتری دارد؟

اگر راهنمای ما را تا این لحظه خوانده باشید، حتماً فکر می‌کنید، چگونه کیف پول‌های سرد می‌توانند برتر باشند؟ آن‌ها بدتر از انواع داغ آن هستند! خوب، یک دلیل ساده وجود دارد که باعث می‌شود تا کیف پول سرد برتری داشته باشد:

امنیت: کیف پول سرد به جهت پایداری و ثبات امنیتی که دارد، گزینه اصلی ذخیره ارز دیجیتال است.

کیف پول‌های داغ آسیب‌پذیرترین کیف پول‌های جهان هستند. همه کیف پول‌های دیجیتالی کلیدها و کدهای امنیتی شما را در سرورهای آنلاین خود ذخیره می‌کنند که در برابر حملات هکرها، اقدامات کلاهبرداری و سایر اقدامات محرمانه بسیار آسیب‌پذیر هستند.

مطمئناً، بسیاری از سایت‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده کیف پول داغ دارای اقدامات امنیتی بزرگ هستند، اما به‌سادگی تمام دارایی شما ممکن است طی استفاده از آن از بین برود.

وقتی صحبت از ذخیره‌سازی ارز دیجیتال می‌شود، تنها گزینه‌ای که باید در نظر بگیرید، بیمه است. سایت‌هایی مانند coinbase.com به‌طور خودکار 100٪ بیمه به شما اعطا می‌کنند که این یک گزینه بسیار نادر و اطمینان‌بخش است.

در قبال آن به شما در قبال دارایی‌تان تضمین می‌دهد. برای مثال شما باید 100 دلار از سرمایه خود را هزینه این حساب کنید، اما می‌توانید مطمئن باشید که مابقی بودجه شما ایمن و سالم است. این دلیل اصلی است که می‌گویم کیف پول سرد نسبت به داغ برتر است. شما احساس امنیت و اطمینان می‌کنید، در کیف پول سرد رمز شما ایمن است که در مورد کیف پول داغ این واقعیت وجود ندارد. اکنون که ما این موضوع را پوشش داده‌ایم، بگذارید در مورد بهترین کیف پول‌های سردی که وجود دارد، نیز صحبت کنیم.
چرا کیف پول سرد

بهترین کیف پول سرد کدام است؟

ترزور

 Trezor جزو اولین‌های کیف پول سرد ارز دیجیتال است که تاکنون ساخته شده است. به عقیده مردم، این امن‌ترین راه ممکن برای ذخیره ارز دیجیتال شماست. Trezor بسیار کوچک و جمع‌وجور است که حمل‌ونقل آن را آسان می‌کند. این شرکت به‌طور مداوم سخت‌افزار خود را به روز می‌کند تا بالاترین سطح امنیتی ممکن را حفظ کند. Trezor در حدود 99 دلار قیمت دارد. با توجه همه مواردی که در طراحی آن در نظر گرفته شده است، این یک قیمت و کیفیت عالی است.

لجر نانو S

 Ledger Nano S که از نظر بسیاری به‌عنوان رقیب اصلی Trezor در نظر گرفته می‌شود، گزینه‌ای عالی برای ذخیره‌سازی ارز دیجیتال است. یکی از اصلی‌ترین ستایش‌هایی که لجر دریافت می‌کند این است که از نظر کارایی بسیار شبیه Trezor می‌باشد، اما در عین حال بسیار ارزان‌تر است. Ledger Nano S در حال حاضر 80 دلار قیمت دارد. اجازه ندهید برچسب قیمت شما را فریب دهد، چراکه این یک نام بزرگ در صنعت کیف پول سرد است.

KeepKey

 KeepKey به جهت مد روز بودن شهرت بسیاری دارد. این بسیار کمی سنگین تر از دو نسل قبلی خود است که می‌تواند همزمان هم خوب و هم بد باشد. KeepKey همچنین در رده دوم جوان‌ترین کیف پول سرد است، به این معنی که جذابیت‌های زیادی برای انجام این کار دارد. با این حال، باوجود جوان بودن، هنوز هم موفق شده است نامی را در محافل علاقه‌مندان به کیف پول سرد ایجاد کند. KeepKey در حدود 129 دلار قیمت دارد. این گران‌قیمت‌ترین کیف پول این لیست است، اما برخی از کارکردها و ویژگی‌های اضافی را نیز ارائه می‌دهد که Trezor و Ledger از آن برخوردار نیستند.

CoolWallet S

CoolWallet S یک کیف پول سرد است که از زمان‌های دور در حال ساخت می‌باشد. این اولین کیف پول رمزنگاری تلفن همراه در جهان است و بدان معنی می‌باشد که حتی اگر آن را به‌صورت آفلاین رمزگذاری کنید، همه‌چیز در برنامه تلفن همراه با آن قابل‌دسترسی است. CoolWallet S ۹۹ دلار است. با مواردی که در ساخت این کیف پول سرد در نظر گرفته شده، این یک قیمت عالی است! چراکه قبلاً ثابت شده که بسیار قابل‌اعتماد و کاربرپسند است.
بهترین کیف پول

انتخاب کیف پول سرد

حال که شما می‌فهمید که کیف پول‌های مختلف چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهند و چه مزایا و اشکالاتی برای آن‌ها وجود دارد، بهتر است معیارهای انتخاب کیف پول مناسب برای خودتان را تعریف کنید. بگذارید یک‌بار دیگر بر این مسئله تأکید کنم، امنیت باید در انتخاب کیف پول ارز دیجیتال بالاترین اولویت شما باشد. هیچ‌چیز مهم‌تر از ایمن نگه‌داشتن کریپتوهای شما نیست و یک کیف پول خوب می‌تواند بدون هیچ مشکلی این امر را تضمین کند.

در مرحله دوم، شما می‌خواهید مطمئن شوید که کیف پول شما به طرز حیرت‌انگیزی رابط کاربری سختی ندارد. برخی از کیف پول‌ها دارای روند یادگیری دشواری هستند. کیف پول‌های زیادی هستند که رابط‌های کاربرپسند، قابل‌دسترسی و قابل‌فهم دارند. وقت خود را صرف کنید و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید که بیشترین کاربرد را برای شما داشته باشد.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید راحتی است. اگر قصد انجام معاملات زیادی را دارید، دسترسی آسان به کیف پول شما ترجیحاً مهم خواهد بود. در آخر در مورد کیف پول سرد، احتمالاً اندازه و فشردگی کیف پول نیز در انتخاب شما نقش ایفا خواهد کرد؛ بنابراین اندازه کیف پول و وزن آن کاملاً سلیقه‌ای است و همه‌چیز به فرد موردنظر بستگی دارد.

همچنین فراموش نکنید که می‌توانید پس‌انداز خود را تقسیم کنید، می‌توانید بخش عمده‌ای از بیت کوین خود را در یک کیف پول سرد نگه‌دارید که ایمن باشد، اما درعین‌حال بخش کوچکی از آن را به‌صورت دیجیتال نگه‌دارید که دسترسی راحتی به آن داشته باشید.

در نتیجه ما بحث کیف پول داغ در مقابل کیف پول سرد را با ارائه دیدگاه‌های مختلف و صحبت در مورد جوانب مثبت و منفی هر دو طرف، ارائه کردیم. در مورد بهترین کیف پول‌های سرد نیز صحبت کرده و ویژگی‌های اصلی برای جستجو یک کیف پول مناسب رمزنگاری را مطرح کردیم. حتماً از اطلاعاتی که از این مقاله به دست آورده‌اید به‌خوبی استفاده کنید و کیفی را انتخاب کنید که سال‌ها در خدمت شما باشد.


بیت کوین ، ارز دیجیتال ، صرافی آنلاین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:











تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مفیدستان مي باشد.